10 KİLO ZAYIFLAMA HİKAYESİ, 10 KİLOYU NASIL VERDİ, İŞTE HİKAYESİ

Standard

online kilobekçiliği.

Sıcacık, samimi ve içten bir “Günaydın” ile başlayan aydınlık günler… Biliyorum bundan sonrası da hep aydınlık olacak. Zayıflama programı diye düşündüğüm bu sürecin aslında bir mutluluk programı olduğunu fark etmem uzun sürmedi. Her günü sevinçle karşılayıp şükürle bitirmek, ne olursa olsun daima olumluya çevirmek bakışları ve en önemlisi yalnız olmadığını bilmek… Değerli ve özel olduğunu bilmek başka, bunu yaşamak ve hissetmek bambaşka… Önceleri bu duruma hiç anlam veremeyen yakınlarım, dostlarım bile öyle alıştılar ki sana sevgili öğretmenim; sanırım şu an gözlerimin dolması ve bir şeylerin boğazıma düğümleniyor olması çok normal… Şimdi geriye dönüp kendimi düşündüğümde bir yabancı var sanki uzaklarda bir yerlerde… Sezdirmeden öğrettiğin her şey birer birer karşımda şu an, sorunları birlikte yok edip, minik sevinçleri dünyalar kadar büyüttüğümüz her an da… Cehaletimde öğretmenim, hastalandığımda doktorum, antrenörüm, yaşam koçum, dostum, sırdaşım, arkadaşım… Öyle çok tanım var ki senin için sayabileceğim… Ben ki araştırmacı ruh : )

Google beni özler oldu senden sonra. Öyle ya; sen varken soruların cevaplarını başka yerde aramak niye ; ) Birine koşulsuz güvenmek için bilgisine, tecrübesine, hayat felsefesine ve en önemlisi dürüstlük ve samimiyetine inanmak gerekir. Şimdi düşünüyorum da sorgulama ihtiyacı dahi hissetmeden güvendiğim, beni benim kadar tanıyıp gerektiğinde beni benden bile koruyan sempatik, şefkatli otoritesin sen : ) Bedenimi inceltirken ruhumdaki incelikleri de bir bir ortaya çıkarırken çok eğlendiğini biliyorum : ) İnsan kaç kişinin yanında kendini çocuk gibi hissedip şımarabilir ki : ) Şımarmayı bile seninle öğrendim aslında : ) Birlikte yediğimiz “limonlu pop kek”, bugün çikolata alacaksın ve yiyeceksin dediğinde aldığım ama yemeden dondurucuya attığım o çikolataya kadar öyle çok, öyle fazla güzel anı var ki zihnimde biriktirdiğim;”ben başarısızım, ben yapamıyorum “dediğim anlarda içimdeki çocuğu arkana saklayıp benden koruduğun; ”hayır sen başarılısın!” diye haykırırken samimiyetin ne kadar ikna edici bir tavır olduğunu defalarca teyit edişin…

Yaşadıklarımı ve hissettiklerimi tarif etmek öyle zor ki; bu ancak yaşanarak öğrenilebilir. Aynen benim mutlu olmayı an be an tadarak öğrendiğim gibi. Kendimle barışık ve kendimi seven biri olduğumu düşünürken burada bulunduğum zamanlarda kendimi nasıl da ötelemiş, içten içe nasıl da hırpalamış olduğumu fark ettim aslında… İçimdeki kırıkları bana fark ettirmeden tamir eden, gözümün önünde duran sis bulutunu kaldırıp güneşin ihtişamını görmemi ve gerçekten hayattan tat almamı sağlayan koruyucum için şimdi hangi cümleyi kursam hayatımdaki yerini ve önemini anlatır… Yaşadığım değişimin etkisi sadece bedenime, kişiliğime değil; mesleğime, aile ilişkilerime, arkadaşlıklarıma bile öyle güzel yansıdı ki; ben mutlu ve huzurlu olduğumda enerjimin neleri nasıl değiştirebileceğini gördüm… Anın tadını çıkarıp bugünü, şimdiyi yaşamak… Sakinliğin, yerinde öylece durup ses etmemek değil; güzel düşünüp sonucunu beklerken kıpır kıpır dans edebilmek olduğunun bilincine varabilmek gerçekten eşsiz bir duygu…”Bilinç !!” İşin sırrı bu aslında; o kalabalık, sıkışık, doğru diye bildiğim bir dünya yanlışın arşivlenmiş olduğu zavallı bilincimde ne var ne yoksa gereksiz olan ve beni engelleyen… Her biri silindi… Ve buna ne kadar ihtiyacım olduğunu, bilincin gerçek doğrularla donatıldığında gördüm… Doğruların ve güzelliklerin hayatıma nasıl tatlı tatlı girdiğini, her gelen güzelliğin bir yanlışı ortadan kaldırarak hayatıma nasıl da yerleştiklerini düşünüyorum da; sabit fikirlerim nereye kayboldular fark etmedim bile : ) Benim sürecimin en önemli özelliği de budur aslında; ben çoğu şeyi fark etmedim : ) Nazlı ve şımarık bir çocuk edasında eğlenirken bir de baktım ki bana neler neler olmuş : ) Gözlerim içi güler olmuş, atmışız o olgunluk elbisesini giymişiz çocukluğumuzu tekrar; kendim ve ben el ele dolanırken yeni bir ben çıkıvermiş ortaya… Bahaneler yok olmuş, fırsatlar önüme serilmiş, erteleyişler gitmiş; şimdiler gelmiş… Gelişerek değişmek tam da bu işte; sadece görüntümün değil; gördüklerimin, hissettiklerimin, anlamlarımın değişmesi ve ruhumun iyileşme süreci…

Diyorum ki; iyi ki bulundum burada. İyi ki diyebilmek çok önemli benim için; karmaşık yollardan nasıl kolayca geçebileceğimi ve daima doğru yönü nasıl bulabileceğimi bana itina ile öğreten ve yolumu aydınlatan rehberimi tanıdım… Diliyorum ki; aydınlığa ihtiyacı olan her insan yaşasın bunları…

Değişen ve güzelleşen bedenim, aydınlanan ve bilinçlenen zihnim ve en önemlisi ceplerime doldurduğun bitmez tükenmez umut ve yaşama sevinci için sana nasıl teşekkür edilir bilemiyorum “öğretmenim” …

OMDER ailesinin bir ferdi olmak gerçekten çok ama çok güzel; bu sihirli dokunuşların bütün evreni kuşatması dileği ile; hayatımın en güzel ve en anlamlı dönemi için çok teşekkür ederim…

HK PERFORMANS Üyesi N. K.

 


Kişiyi sadece kilolarıyla değil; aklıyla, yaşamıyla, sorunlarıyla, en önemlisi de hayatının tüm boyutlarıyla içine alan, profesyonel bir performans ve zayıflama danışmanlığı sistemi olanKilobekçiliği Hizmetidostluk tadında, onun için birlikte başarmak temeli üzerine kurulu, bedenen zayıflayabilmeniz için, ruhen doyuma ulaşmanızı sağlayan, beyne sağlam bir format atma, önyargılardan kurtulma ve sistemin bize empoze ettiği doğru bildiğimiz tüm yanlışlarından arınma, zihni özgürleştirerek, 7/24 profesyonel takip kontrol ile kendinizi ve potansiyelinizi keşfetmek için, her seviyede farklı uygulamaları olan,Uyanma ve Var Olan tek Doğru’yu, ‘Şimdi’yi algılama çalışmaları bütünü içindeözel bir sistemdir…

Bu özel sistemden yararlanmış bazı üyelerimizin son durumu, ekli linklerde mevcuttur. %100 Sağlıklı, %99 Kalıcı, %100 Mevcut sistemden daha hızlı, %99 Zihinsel format ve %99 Sürdürülebilirliği kanıtlanmış kesin çözüm için, 10 farklı dosya ve her seviyeden 10 farklı yaşam…

 

Türkiye’nin her bölgesinden, Üye Potansiyeli

 

Burada dikkat edilmesi gereken konu;

Detaylarda çok NET görüleceği gibi, Verilen kilolardan ve inanılmaz vücut incelmelerden daha önemlisi; “BEYNE FORMAT” ve “KALICILIK” için,

 

“Zihinleri özgürleşmiş” insanları görebilmektir…

Bir daha asla bu Sömürü düzeninin KÖLESİ olmamaları; GERÇEK hedef ve ÇÖZÜM anlayışımızdır…

 

%100 Değişim, %100 Memnuniyet

HK PERFORMANS KALICI ZAYIFLAMA GARANTİSİ

BİLGİ ve BAŞVURU için TIKLAYINIZ.

 

Etiket: Kilobekçiliği Hizmeti, HK PERFORMANS, KALICI ZAYIFLAMA GARANTİSİ

Yorum bırakın